Shop Mobile More Submit  Join Login
×



Details

Submitted on
March 13
Image Size
93.1 KB
Resolution
744×798
Link
Thumb
Embed

Stats

Views
80
Favourites
6 (who?)
Comments
21
Downloads
0
×
You wanna repeat that? by ploofy-floop You wanna repeat that? by ploofy-floop
"I didn't fuckin' catch that, dick."

Cinder evolved a little while ago.
His looks didn't change much really.
Chin scruff, different jacket color, pants are a bit more 'pointy', and a hat.

And i'm p sure that face is something the whole family can pull off.
Also he sometimes like to get high.
It started out as a way to calm down from having flashbacks. Then it just became habit.

I should be sleeping but I feel bleh and I can't sleep
So have this big dummy

Also I keep forgetting he has freckles but he does
Add a Comment:
 
:iconicedragonqueen22:
IceDragonQueen22 Featured By Owner Mar 18, 2014
HNGHOWTHEHELLDOYOUDOTHEFRECKS
Reply
:iconploofy-floop:
ploofy-floop Featured By Owner Mar 18, 2014  Hobbyist Digital Artist
LMFAO
I could show u
Like
I could do a quick join.me maybe, in a minute? :XD:
Reply
:iconicedragonqueen22:
IceDragonQueen22 Featured By Owner Mar 18, 2014
Eh, show me tomorrow.
I bullshitted my way through it enough atm for it to work!
XD
Reply
:iconploofy-floop:
ploofy-floop Featured By Owner Mar 18, 2014  Hobbyist Digital Artist
PFFFT
Okay :XD:
Reply
:iconfaith-wolff:
Faith-Wolff Featured By Owner Mar 13, 2014   Digital Artist
*///W///*

h-hi

(LOVE the pic OWO)
Reply
:iconploofy-floop:
ploofy-floop Featured By Owner Mar 13, 2014  Hobbyist Digital Artist
LMAO
Cinder's makin everyone swoon~
( Not really )


Eheheh thanks~! UwU
Reply
:iconfaith-wolff:
Faith-Wolff Featured By Owner Mar 13, 2014   Digital Artist
*swooooooooning*



welcomes~!
Reply
:iconflyinglimes:
FlyingLimes Featured By Owner Mar 13, 2014
Well, he finally let you draw him. :D
Elrich is going to mess with his chin scruff. Says he can do that since he accepted his advances.
He just really wants to mess with it.

No sleeps again?
Reply
:iconploofy-floop:
ploofy-floop Featured By Owner Mar 13, 2014  Hobbyist Digital Artist
YEP. FINALLY.

He'll happily let him play with it whenever he want. :XD:
Gonna end up leaning against him when he does aha.


Finally got some sleep
My head was just killing me and not letting me lay down
Reply
:iconflyinglimes:
FlyingLimes Featured By Owner Mar 13, 2014
Yaaay!

Gonna stare at him when he leans on him. Continue messing with it. Make it split.



That's good you got sleeps.
Bad head!
Reply
Add a Comment: